23.06.2012

Moje kosmetyki DIY.

Jak pewnie już wiecie, a może nie ostatnio całkiem modne stały się rzeczy robione przez nas same na bazie wazeliny. Mnie także dopadła mania zrobienia czegoś samej więc spróbowałam. Na początku powiem wam że każdy może sobie zrobić taki kosmetyk lecz on ma tylko i wyłącznie nawilżać nasze usta. Błyszczyk robiony tym sposobem ma bardzo delikatny kolor i nie zawiera żadnych witamin. Więc i tak wam polecam inwestować w pomadki i błyszczyki ;]  A to można robić tak dla samej siebie. Ja np. w błyszczykach  zrobionych prze zemnie chodzę tylko po domu aby usta były cały czas nawilżone ;].

Brokat. 
Pierwszą rzeczą jaką wykonałam na bazie wazeliny był brokatowy "krem" do paznokci. Ponieważ skończył mi się brokatowy lakier postanowiłam sama coś wykombinować. Miałam taką kredkę do oczu składającą sie tylko z drobinek brokatu. Wiec na dużą łyżkę ułamałam tak z 2 cm tej kredki i dodałam trochę mniej niż tej kredki wazeliny. Wszystko podgrzewałam nad palnikiem mieszając. Następnie przelałam do pojemniczka po cieniach i odstawiłam aby wszystko się ściągło.

Aplikacja:
Na namalowany wzorek na paznokciu nakładam odrobinę brokatu który rozsmarowywuję  równo. Następnie pokrywam bezbarwnym lakierem.  Jak widzicie zużycie jest duże ;]



Błyszczyk z cienia.:

Tym razem błyszczyk w kolorze miedzi, która wpada w delikatny nude. Tym razem pokruszyłam żółty cień mieszając go z sypkim brązowym, dodając wazelinę i podgrzewając mieszałam i przelałam do pojemniczka.




Błyszczyk z pomadki:

Kawałek różowej pomadki firmy oriflame wymieszałam z wazeliną i podgrzałam. Przelałam do pojemniczka i odczekałam aż wszystko zastygnie. 




Możecie same się pobawić w robienie kosmetyków ;] Nieraz wychodzą ciekawe efekty. 

A teraz będę mogła częściej pisać dla Was bo takie małe cudeńko zmieści się wszędzie. ;]





5 komentarzy:

  1. No rzeczywiście, kusi zrobienie czegoś podobnego :) Fajny notebook, też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie probowalam nigdy zrobic kosmetykow diy i mysle, ze sie do tego nie zabiore :D jakos nie kreci mnie to :)

    jednak Ty spisalas sie kreatywnoscia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciała bym bardzo spróbować zrobić coś sama, ale boję się że tylko coś spapram :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda !
    :)
    Może kiedys poeksperymentuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wpadłabym na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)