17.10.2012

Peeling enzymatyczny Dermedic

Tym razem recenzja peelingu enzymatycznego firmy Dermedic który był w poprzednim ShinyBox'ie.

Opis producenta:
Peelingu ma za zadanie złuszczyć martwe komórki naskórka bez tarcia i konieczności zmywania peelingu po zabiegu, nawilżać, nie podrażniać skóry.

Opakowanie:
To miękka, mała, poręczna tubka, z solidnym zamknięciem dzięki czemu produkt sam się nie otwiera, nie wylewa się i nic się nie brudzi.

Konsystencja:
Peeling nie jest ani za gęsty, ani zbyt rzadki. Nie spływa po nałożeniu na twarz, łatwo się go rozprowadza po skórze. Wchłania się bardzo szybko, ponieważ po 15 min. nie miałam nic na twarzy, jednak jak pisze producent przetarłam twarz płatkiem kosmetycznym.

Zapach:
Pachnie jak balsam z poprzedniej notki; świeżo, delikatnie, jednak zapach szybko się ulatnia.

Działanie:
Zdecydowanie jestem zwolenniczką peelingów mechanicznych. Uważam że oprócz solidnego nawilżenia i delikatnego wygładzenia ten peeling nie robi nic więcej. Jego plusem jest to że nie podrażnia, co może sie zdarzyć podczas stosowania peelingu mechanicznego, jednak ja wolę typowe "zdzieraki". Wiem że dużo osób nie morze używać peelingów mechanicznych więc myśle że dla nich ten produkt może okazać się strzałem w dziesiątkę. Cena to 30 zł/50g

Ocena: 3/6




12 komentarzy:

  1. Nie rozumiem jak działają te peelingi enzymatyczne skoro nie mają żadnych drobinek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i jest taki średni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba jednak zostanę przy peelingach jak to nazwałaś "mechanicznych" :) Nic tak dobrze nie złuszczy i nie zetrze martwego naskórka :) I do tego one świetnie odtykają pory :) Mam swój z Garniera i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktos ma problemy z delikatną cerą to jednak lepsze są peelingi enzymatyczne. Wypróbowałam go i jak dla mnie jest super, oczyszcza i wygladza skóre, nawilża ją i co najważniejsze jak używałam peelingów "mechanicznych" to przez jakiś czas bylam czerwona, a nawet czasem skóra była podrażniona a od kiedy używam peelingu DERMEDICa nie mam z tym problemu. Szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktos ma problemy z delikatną cerą to jednak lepsze są peelingi enzymatyczne. Wypróbowałam go i jak dla mnie jest super, oczyszcza i wygladza skóre, nawilża ją i co najważniejsze jak używałam peelingów "mechanicznych" to przez jakiś czas bylam czerwona, a nawet czasem skóra była podrażniona a od kiedy używam peelingu DERMEDICa nie mam z tym problemu. Szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kwestionuje tego, że nie oczyszcza itd. tylko na mojej skórze się nie sprawdził ;) Napewno u wielu dziewczyn które maja skórę wrażliwą są to jedyne działające peelingi ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja mam bardzo wrażliwą skórę i jakoś żaden kosmetyk na nią nie działa :(

      Usuń
  6. Anonimowy11/11/2012

    Peelingi enzymatyczne na pewno idealne są dla cery delikatnej, skłonnej do podrażnień, wręcz suchej i naczynkowej. Peeling Dermedic bardzo dobrze nawilża, złuszcza delikatnie martwy naskórek, skóra jest bardziej świeża i promienna. Po peelingach mechanicznych już nie raz narobiłam sobie tylko kłopotu, skóra szczypała i była sucha. Ja jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze takiego, być może spróbuję jak będę mieć okazję :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja sistra ma taki i jest z niego zadowolona, chyba też w niego zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przetestować bo kilka dni temu do mnie przyszedł;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)