4.11.2012

Włosowy TAG!

Dzisiaj odpowiadam na TAG dotyczący włosów. Czegoś takiego jeszcze u mnie nie było ale myślę że Wam się spodoba ;).



Pytania:

1. Twój naturalny kolor włosów
     Ciemny blond.
2. Twój obecny kolor włosów
     Średni brąz.
3. Aktualna długość twoich włosów
     Mniej więcej do łokci.
4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy
      Do pupy ;)
5. Jak często podcinasz końcówki
     Obecnie zappuszczam włosy, ale kiedy prostowałam do podcinałam co pół roku.
6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane
     Kręcone.
7. Jaką porowatość mają Twoje włosy
     Średnią, chociaż może nawet i dużą.
8. Jakie są Twoje włosy? (np. normalne, suche, przetłuszczające się itp)
    Puszyste, nie zbyt gładkie, szybko przetłuszczające się u nasady i suche na końcówkach
9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny 
    Myje włosy co dziennie lub co dwa dni szamponem przeciwłupieżowym. Obecnie używam Garniera 2w1   z odżywką. Stosuje jedwab do włosów, spray na zniszczone końcówki i zpsikuje grzywkę płynem chroniącym włosy przed wysoka temperaturą. Poza tym łykam codziennie Mega krzem na wzmocnienie.
10. Czego nie lubią Twoje włosy
    Nie lubią prostowania. Kiedyś prostowałam włosy i było ok, ale od kiedy zaczęłam chodzić w naturalnych włosach prostownica przestała na nie działać... Po prostu zawijają się w momencie z powrotem do naturalnych loków.
11. Co lubią Twoje włosy
    Wszelkie maseczki, jedwaby, i płókanki.
12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
    Naturalnie kecone, rozpuszczone włsoy z wyprostowaną grzywką na bok.
13.  Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały
   "Weź nie poprawiaj tyle tej grzywki..."


A tu niespodzianka ;) Moje włosy, jeszcze mokre ;p



Taguję:
Każdego kto chce zrobić taki TAG ;)





8 komentarzy:

  1. Takie ksiezniczkowe te loki! :D
    Tez chce takie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, ja takie mam i ich nie lubię - strasznie się szadzą -_-

      Usuń
  2. Ładne włoski!
    Fajnie z tym "taguję :)"

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytania jak w ankiecie shiny box xd

    OdpowiedzUsuń
  4. haha :D moje włosy powiedziały by dokładnie to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi tagami :)
    Także zapuszczam włosy - zobaczym co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo chce zapuścić, ale strasznie rozdwajają mi się końcówki masz może jakiś dobry szampon/odżywkę do polecenia ? :)

      Usuń
    2. Niestety też szukam czegoś co by wzmocniło moje włosy ;(

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)