15.02.2013

Biała kredka pod paznokieć Venita.

Ostatnim produktem jaki dostałam do przetestowania od firmy Venita jest biała kredka pod paznokieć. Na wstępie powiem że jestem nieco rozczarowana.

Od producenta: 
VENITA Uniwersalna kredka do oczu Glamour to idealne rozwiązanie dla współczesnej kobiety. Jedwabista formuła zapewnia dokładną aplikację nie powodując zniszczenia płytki paznokcia.

Moja opinia:
Nie opisuje już zapachu i konsystencji kredka, ponieważ myślę że było by to bezsensu. Na temat opakowanie mogę powiedzieć tyle że żadne napisy z kredki nie starły się i zatyczka nie pękła (co mi się często zdarza). Jest to jedyny produkt tej firmy który mi się nie spodobał. Dlaczego? Kredka nie spełnia swojego podstawowego zadania. Powinna ona trzymać się pod paznokciem, ładnie wyglądać i nadać naszym końcówką ładny biały kolor, a nie po 10 min. rozmazywać się po opuszka i skórkach w okół paznokcia. Po drugie kredka nie jest trwała. Spływa po jednym umyciu rąk co nie wygląda zbyt estetycznie, ponieważ kredka nie schodzi równomiernie. Myślę także że jest troszkę za twarda. Gdyby była bardziej miękka lepiej by się ją aplikowała pod paznokieć i być może trzymała się na swoim miejscu. Nie będę dużo pisać o tym produkcie. Jedynymi plusami tej kredki jest cena. Podejrzewam że w granicach 4-5zł. Również bardzo dobrze się struga.



Ocena: 2/6 

Za przetestowanie dziękuję firmie Venita.com.pl 

5 komentarzy:

  1. Jeszcze nie trafiłam na dobrą białą kredkę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taka kredkę z Oriflame i jest całkiem spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie trafiłam na idealną białą kredkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na paznokciu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przekonują mnie te kredki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)