19.02.2013

Krwista czerwień na paznokciach czyli SilCare Lovely Color 19

Dziś recenzja kolejnego lakieru firmy SilCare. Ten również mi się bardzo spodobał, ale mam kilka zastrzeżeń co do tego lakieru. Jak zobaczycie na zdjęciach musiałam obciąć swoje długi pazurki, ponieważ były w opłakanym stanie. Zapraszam do czytania recenzji ;)

Od producenta: 
Lakier łatwo i równomiernie rozprowadzają się na powierzchni paznokci. Lakier jest bezpieczne dla Twoich paznokci.Nie zawierają toluenu i formaldehydu. Produkty nadają się do użytku 24 miesiąca po otwarciu opakowania.

Opakowanie:
Szklana, ładnie wykonana buteleczka, mieszcząca 15 ml produktu. Napisy troszkę się ścierają. 

Konsystencja:
Moim zdaniem lakier jest zbyt gęsty. Specjalnie dla Was nagrałam jaką gęstość ma lakier. Przy wyjmowaniu pędzelka z buteleczki trzeba uważać żeby się całym nie ociapać, ponieważ lakier się ciągnie niczym klej. 

Pędzelek:
Tutaj też mam jedno ale. Myślę, że pędzelek ma odpowiednią ilość włosia, ponieważ nie jest za rzadki, ale też nie jest za gęsty. Uważam że jest on nieco za krótki. 

Moja opinia:
Jak lakier pękający z tej samej firmy jest rewelacyjny i jest moim ulubieńcem w śród wszystkich pękaczy, tak ten lakier nie spisuje się tak rewelacyjnie. Zacznę może od stron technicznych. Napisy z opakowanie starły się w mgnieniu oka, może nie jest to wielki minus ale na pewno nie zbyt estetycznie to wygląda. Dalej, uważam że konsystencja lakieru jest zbyt gęsta. Lakier bardzo się ciągnie. Z pędzelka jestem w sumie zadowolona. Może mógłby być on troszkę dłużysz  ale jest całkiem ok. Podczas malowania nie robi smug i dziwnych plam. Lakier dobrze kryje, wręcz bardzo dobrze, ponieważ wystarczy jedna warstwa aby nie było prześwitów. Kol też mi się bardzo podoba. Nie jest to taka zwykła czerwień. Jest to taki nasycony, wręcz krwisty kolor, którego długo szukałam. Trwałość lakieru oceniam dobrze. Z Top Coatem wytrzymał trzy dni po czym zaczął odpryskiwać i ścierać się, jednak to normalne że przy czwartym dniu lakier zaczyna schodzić. 


Ocena: 3/6 

 



8 komentarzy:

  1. ta czerwień aż w bordo wpada, ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/20/2013

    Bardzo ładny lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek, ale ja też wole jaśniejsze czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :) też nieraz dodaję brokat itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Puszkin7956/28/2013

    Koszmarna konsystencja ;/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)