25.08.2013

Bourjois Khol&Contour Shadow&Light


Dzisiaj recenzja dwustronnej kredki do oczu firmy Bourjois. Mam ją już ponad trzy miesiące więc mogę o niej sporo powiedzieć. Kupiłam ją składając zamówienie na Iperfumy.pl  Zależało mi szczególnie na srebrnej stronie tej kredki, ponieważ chciałam mieć coś takiego w torebce czym mogła bym sobie poprawić wewnętrzny kącik oka jeśli się rozmaże.

Nowość od firmy Bourjois, podwójna kredka do makijażu oka: rozświetlająca oraz matowa końcówka. Kredka jest hipoalergiczna, utrzymuje się do 16 godzin. Testowana okulistycznie, idealna dla wrażliwych 
oczu. 
Kredka wygląda jak większość innych kredek. Drewniana, z prostą szatą graficzną. Napisy niestety 
zdzierają się. Kredka z dwóch stron zakończona plastikowymi zatyczkami. 



Kredka nie ma żadnego zapachu. Konsystencja jest miękka. Bardzo dobrze się ją aplikuje i rozmazuje pędzelkiem. Przed struganiem kredki polecam ją włożyć do zamrażalnika na 15 min. Inaczej nie będzie chciała się zastrugać, będzie się łamać i kruszyć.


Jak już pisałam wyżej, najbardziej zależało mi na błyszczącej stronie kredki. Jednak nie powiem, że czarna strona się nie przydała ;) Kredka jest bardzo precyzyjna. Nawet jeśli nie zastrugamy jej do ostrego szpica to możemy uzyskać bardzo cienką kreseczkę. Niżej pokazuje wam kilka zdjęć z makijażami w których użyłam tą kredkę na dolną lub górną linie rzęs, czy też linie wodną. Jeśli chodzi o czarną kredkę to produkt ma głęboki kolor, wystarczy raz przejechać po linii wodnej i jest ona pokryta w 100% bez żadnych prześwitów. Tak samo jest jeśli chcemy nią zastąpić eyeliner, choć w tym przypadku jaskółka kreski może wyjść trochę nierówna. W ciągu dnia kredka nie kruszy się, nie odbija się na górnej powiece (po nałożeniu korektora i pudru). Minusem jaki zauważyłam jest to, że wyciągnięta jaskółka kreski rozmazuje się.


 Jeśli chodzi o srebrną część kredki to jestem bardzo zadowolona. Używam jej najczęściej do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka i nie raz łuku brwiowego. Przez to że ma w sobie błyszczące, odbijające światło drobinki lepiej się utrzymuje na skórze i jest bardziej trwała. Możemy ją delikatnie zaaplikować w kącik oka lub też mocniej i dokładnie rozetrzeć co jest bardzo łatwe, ponieważ kredka ma świetną konsystencję. Sprawdza się również na linii wodnej. Nie nadaje koloru ale zostawia drobinki co pod światło ładnie, delikatnie i co najważniejsze nie nachalnie rozświetla spojrzenie. 

Podsumowując: Producent pisze o 16 godzinnym utrzymywaniu się produktu. Jeżeli chodzi o czarną kredkę to na linii wodnej i dolnej oraz górnej linii rzęs utrzymuje się max. 6 godzin. Jeśli chodzi błyszczącą stronę kredki u mnie utrzymuje się cały dzień, myślę że gdybym miała chodzić z tą kredką na oczach aż 16 godzin to bardzo możliwe że by to wytrzymała i była by w dobrym stanie ;) W niedługim czasie będę składać kolejne zamówienie na Iperfumy.pl i na pewno pokuszę się jeszcze no coś z firmy Bourjois, ponieważ jest dużo taniej niż w drogeriach ;).

Ocena: 4/6
Cena: 22 zł 

Miałyście tą kredkę? A może polecacie inne produkty tej lub innej firmy? ;)

6 komentarzy:

  1. Świetna kredka, jak za taką cenę to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo fajnie, kreska dobrze leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszkin7958/25/2013

    Widziałam ją w drogerii ale była droga... 30 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obydwie końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt końcowy :) Super :) Nie miałam ale widzę że warta ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)