16.02.2014

Maybelline Affinitone dobry korektor?

Korektor to jeden z najbardziej potrzebnych i niezastąpionych kosmetyków. Warto wybrać taki, który będzie dla nas najlepszy, ponieważ to on, razem z podkładem, odpowiada za to jak będzie wyglądać nasza buźka :). Dzisiaj recenzja korektora Maybelline Afiinitone. Jak wiecie długi czas używałam korektora pod oczy z firmy Bell, tą wersję biedronkową. Wówczas był on dla mnie odpowiedni. Miał dobry kolor, konsystencję i krycie. Jednak z czasem zauważyłam, że potrzebuję nieco większego krycia zasinień w okolicach wewnętrznej części oka, dlatego szukałam odpowiednio lekkiego i kryjącego korektora. Składając zamówienie na Iperfumy.pl  wrzuciłam do koszyka korektor właśnie marki Maybelline. Nie jest bardzo drogi dlatego pomyślałam dlaczego nie?

Zawiera pigmenty kryjące, które utrzymują się na twarzy przez wiele godzin.  Bez substancji tłuszczowych, nie zatyka porów. Idealnie tuszuje cienie pod oczami. Posiada bardzo wygodny aplikator. Dla kobiet, które oczekują idealnego dopasowania do odcienia skóry. Niezależnie od rodzaju cery. Wyjątkowa, lekka i kremowa formuła nie obciąża skóry. Rozprowadza się łatwo i równomiernie zapewniając perfekcyjne krycie niedoskonałości. Naturalny efekt, wyrównany kolor skóry i pokrycie drobnych niedoskonałości.
Wykonane z plastiku, przypominający błyszczyk. Szata graficzna całkiem estetyczna a napisy nie zdzierają się z opakowania. Aplikator to gąbeczka posiadająca delikatne włoski na całej swojej powierzchni.Nabiera idealną ilość produktu. Opakowanie wygodne, małe, poręczne i praktyczne. W sam raz do torebki :)
Korektor jest bezzapachowy, co uważam za duży plus. Jego formuła jest bardzo lekka, kremowa i delikatna. Podczas rozcierania czy to palcem, gąbeczką czy pędzelkiem nie wchodzi w zmarszczki, nie roluje się i nie zostawia smug. Nie zostawia tłustego filmu i ładnie się wtapia w skórę. 
Kosmetyk marki Maybelline znajduje się w małym, zgrabnym opakowaniu o pojemności 7,5 ml. Jest ważny do 6 miesięcy od jego otwarcia. Korektor nakłada się na twarz przy pomocy aplikatora z gąbeczką. Posiadam odcień 02 Natural. Wolałabym odcień 01, jednak nie był on dostępny. Kolor 02 wpada w żółty odcień, powiedziałabym nawet że ma nieco pomarańczowe tony. Mimo swojej lekkiej i kremowej konsystencji podczas rozcierania korektora staje się on nieco suchy, jednak nie wchodzi w zmarszczki i nie roluje się. Bez nawilżenia może wysuszać skórę wokół oka. Ma dobre krycie i dodatkowo rozświetla okolice oczu. Kryje lepiej niż mój poprzedni korektor. Radzi sobie dobrze ze średnimi cieniami pod oczami. Zakrywa lekkie przebarwienia. W ciągu dnia utrzymuje się ok 6 godzin, potem po prostu się ściera. Korektor jest średnio wydajny. Po ok. miesiącu używania znikła ponad 1/3 produktu z opakowania. Największym minusem jak dal mnie jest to że korekto ciemnieje na twarzy o pół tonu i staje się nieco pomarańczowy. Myślę, że gdybym wzięła kolor 01 był by idealny. Próbowałam go również położyć na wypryski, jednak tam już sobie nie radził tak dobrze jak z cieniami i przebarwieniami pod oczami. Był mało skuteczny. Pryszcz był nadal widoczny do tego podkreślał suche skórki wokół rany. Polecam tylko do stosowania na niewielkie cienie pod oczy. Do tego sprawdza się super.
 

Ocena: 4/6
Cena: 20 zł na Iperfumy.pl 
          28 zł w drogeriach. 
Macie ten korektor? A może polecacie jakiś inny? Jakiego wy korektora używacie? INSTAGRAM

9 komentarzy:

  1. mnie się nie sprawdził moje cienie pod oczami mało jaki korektor dobrze zakryje ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go..moim ulubionym i niezastąpionym jest korektor z Collection...pisałam o nim nawet na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ciemnieje, bo w sumie to nawet ciężko dopasować odpowiedni odcień podczas zakupu, a nikt nie lubi pomarańczowej twarzy ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 01 i dla mnie jest idealny, a przede wszystkim nie ciemnieje :) dobrze sprawdza się w roli bazy pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim wiele dobrego i chciałam go ostatnio kupić ale niestety został chyba wycofany ze sprzedaży ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czas go przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajny kosmetyk :)
    550439185

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)