8.04.2014

Wiosna dużymi krokami-Sheinside-moja wish lista na wisone :)

Nie dawno pisałam wam, że chcę wprowadzić na bloga także posty o tematyce modowej. Robi się ciepło i wielkimi krokami nadchodzi prawdziwa wiosna, a co za tym idzie? Oczywiście trzeba się zaopatrzyć w nowe, lekkie ciuszki :) W większości sklepów nie ma co liczyć na promocję, ponieważ są wpuszczane właśnie nowe kolekcje wiosna/lato i ceny nie są najniższe. Często robię zakupy przez internet a strona Sheinside ma w swojej ofercie, nie drogie, modne oraz wyjątkowe ciuszki. Mimo to, że są to typowo "chińskie" ciuszki jak większość mówi są one wykonane bardzo dobrze jeśli chodzi o jakość. Niżej zrobiłam mały kolaż rzeczy które mi się najbardziej spodobały :)

KLIK 


KLIK  




KLIK 


 KLIK   


  



 KLIK  

Ciuszki są świetne, nie są to oczywiście wszystkie jakie mi się podobają ale pewna część. Ponadto firma ta zastanawia się nad współpracą ze mną i moim blogiem. Będę wdzięczna jeśli klikniecie w linki w tym poście Sheinside.com  W przyszłości będzie to również dla was korzyść, ponieważ firma często organizuje konkursy dla czytelników :) Jeśli kliknęłaś napisz komentarz a odwdzięczę się (dodam twój blog do obserwowanych/google cirlcle/like na fb itp.)

Znacie tę stronę? Kupujecie na niej? Jak podobają wam się ciuchy?                  

11 komentarzy:

  1. Świetne bluzy, poklikałam ;)
    http://treepsy.blogspot.com/2014/04/przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikalam.i dziekuje za kliki u mnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie najbardziej podoba się sukienka nr. 1 koszula jeansowa i delikatna bawełna :)
    obserwuję i zapraszam do siebie !
    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/09/2014

    Thanks for finally writing about > "Wiosna duzymi krokami-Sheinside-moja wish lista na wisone :)" < Loved it!

    Here is my homepage - Octavio

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te bluzy :) Poklikałam ^^ Mam jeszcze taką prośbę czy możesz mi poklikać w linki z Sheinside pod tą http://daquerre.blogspot.com/2014/04/moje-nowe-propozycje-wiosenno-letnie-od.html notką?Będę bardzo wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne bluzy ! ;) Powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione bluzy ze sklepu! <3
    Kiedyś jeszcze będę je mieć :D

    http://macblooulive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/24/2014

    Hello my friend! I wish to say that this post is awesome, nice written and come
    with approximately all important infos. I would like to peer more posts like
    this .

    Feel free to surf to my webpage ... Sunni

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4/24/2014

    Awesome blog! Do you have any hints for aspiring
    writers? I'm hoping to start my own site soon but I'm a little
    lost on everything. Would you propose starting with a free
    platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many
    choices out there that I'm totally confused .. Any suggestions?
    Kudos!

    My web blog ... Colette

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)