18.05.2014

Problem ze skórą głowy?

Dzisiaj recenzja szamponu do włosów. Jeśli śledzicie mojego bloga od jakiegoś czasu, na pewno zdążyłyście się dowiedzieć że mam dosyć problematyczną skórę głowy. Od kilku lat zmagam się z problemem suchego łupieżu, który coraz bardziej staje się uciążliwy na co dzień. Noszenie ciemnych ciuchów, przy rozpuszczonych włosach jest prawie nie realne, ponieważ uważam że nie wygląda to zbyt estetycznie gdy całe ramiona i plecy są obsypane białym, mocno rzucającym się w oczy pyłkiem. Na moim blogu jest już kilka recenzji szamponów, teraz zaczęłam testować szampony z linii męskiej, ponieważ serie przeznaczone dla kobiet, wypróbowałam już wszystkie i z każdej firmy i problem nie zniknął. Tym razem postanowiłam zamówić szampon firmy Loreal Cool Clear. Jest nie drogi więc wrzuciłam go do koszyka podczas składania zamówienia na Iperfumy.pl   Jeśli jesteście ciekawe opinii na jego temat, czytajcie dalej.


Loreal Homme Cool Clear szampon przeciwłupieżowy - skuteczny już od pierwszego użycia, redukuje łupież i walczy z jego nawrotami. Mocno pieniąca się konsystencja odświeża skórę głowy pozostawiając uczucie niewiarygodnie czystych włosów. Pirotynian Cynku + Kompleks Tea Tree Fresh: połączenie skutecznego składnika przeciwłupieżowego z kompleksem zawierającym olejek z liści drzewa herbacianego i mentol, który daje efekt świeżości. Sposób użycia: nanieść na mokre włosy, spienić, spłukać.

Szampon jest zamknięty w wygodnej i poręcznej buteleczce. Wykonana jest z miękkiego tworzywa. Posiada porządne zamknięcie, które bez problemu można otworzyć pod prysznicem mając mokre ręce :) Szata graficzna typowa dla większości kosmetyków męskich. Buteleczka w kolorach czerni i srebra, bez zbędnych napisów. 
Jeśli chodzi o konsystencje to szampon jest średniej gęstości. Nie jest zbyt płynny, lejący się, ale też nie jest gęsty i zbity tak, że niemożna go wydostać. Szampon ma kolor miętowy, lub jak kto woli mleczno-błękitny. Jego zapach jest bardzo świeży, intensywny podczas mycia ale po spłukaniu nie utrzymuje się długo.
Zacznę od tego, że dla mnie bez większej różnicy jest to czy używam szampon przeznaczony dla kobiet czy dla mężczyzn. Coraz częściej sięgam po te drugie, ponieważ szampony dla kobiet nie działają. Zawsze kupuje szampony do włosów przetłuszczających się i z łupieżem. Pisząc, że na mnie nie działają chodzi mi nie o miękkość, czy też łatwość w rozczesywaniu po umyciu włosów, ale o to że nie leczy i nie zapobiega w powstawanie łupieżu. Czy ten szampon sobie z tym poradził? Oczywiście nie. Może ja już po prostu mam taki typ skóry głowy. Nie wiem, ale opisze teraz zalety tego produktu, które zadowolą nie tylko panów :) Szampon nakładam na rękę w ilości takiej jak wielkość 50 groszówki. Podczas mycia, bardzo szybko tworzy się delikatna, biała piana. Szampon nieco chłodzi skórę głowy, ale nie jest to mocny efekt. Zapach jest przyjemny i nie jest typowo męski. Pachnie jak zwykły szampon z miętą. Spłukuje się go bez problemu. A teraz najważniejsze, czyli efekty po spłukaniu szamponu z włosów. Włosy pachną miętą co daje efekt świeżości. Są miękkie w dotyku, nie puszą się i bardzo ładnie się rozczesują. Włosy dobrze się układają, a po dłuższym stosowaniu można zauważyć delikatny błysk na włosach, które wcześniej był matowe. Jeśli chodzi o skórę głowy, to nie pomógł w walce z łupieżem, ani nie przedłużył świeżości moich włosów. Przetłuszczały się tak samo szybko jak i wcześniej. Czy polecam produkt? U mnie efekty dawał dobre, mimo tego że (jak inne szampony) nie pomógł mi w walce z łupieżem. 

Cena: 25,65 zł na Iperfumy.pl
Ocena: 4/6


6 komentarzy:

  1. Ika3715/18/2014

    Mam ten sam problem co ty... Żadne szmpony nie działają :( Może też przeżuca się na męskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama z tym problemem :)

      Usuń
  2. Mój chłopak go używa, może mu trochę podkradne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żulietta6415/19/2014

    Ja chyba nie będę ryzykowała męskich szamponów, jeszcze mi włosy wypadną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz że na pewno nie odpadną. Skład szamponów męskich jest identyczny jak skład szamponów dla kobiet. Różnią się jedynie substancją zapachową :D

      Usuń
  4. noo super :D
    u mnie giveaway! Chodz, wez udzial.
    http://www.raroika.com/2014/05/international-giveaway.html
    Buziaki
    Raroika

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)