24.06.2015

Mała niespodzianka dla was :)






Jak wiecie po poprzednim poście, firma Dresslink  postanowiła kontynuować ze mną z współprace. Nie spodziewałam się tego i myślałam, że będzie to jednorazowa współpraca. Oczywiście nie narzekam wręcz przeciwnie - jestem bardzo szczęśliwa :) Ceny ubrań są bardzo niskie i dobrej jakości, więc przygotowałam dla was kolejną Wish liste.  Wybrałam dziewięć ubrań, które będą idealne na lato. Trzy rzeczy z drugiego rzędu i pierwsza rzecz z ostatniego zdjęcia już do mnie idzie w paczce więc nie długo będę mogła wam pokazać czy ciuszki nie odbiegają od rzeczywistości.
Proszę was o kliknięcie w linki, czytajcie niżej... Czeka was mini niespodzianka :)
 
|KLIK|     |KLIK|     |KLIK|


|KLIK|     |KLIK|     |KLIK|


|KLIK|     |KLIK|     |KLIK|
 
Chcesz aby twój blog pojawił się w następnym poście?
 Kliknij w te linki i podaj ceny przynajmniej trzech rzeczy. Losowo wybiorę kilka osób.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy6/25/2015

    Incredible points. Solid arguments. Keep up the good
    work.

    Here is my blog post - get your ex boyfriend back (http://erichill.postagon.com/7n99zyr1u)

    OdpowiedzUsuń
  2. poooklikane ;) banner też ^^
    gratuluję przedłużenia współpracy :3 oby trwała jak najdłużej :*
    top w palmy- 4,37
    biały crop top 5,07$
    bluzka z kokardami na plecach 5,76$
    sukienka 3,79$
    bluza 6,45$
    top w serca 3,35$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poklikane ponownie w 6 rzeczy :D
      pozdrawiam ;*
      +mogłabym Cię prosić o jeden klik w nowym wpisie? ^.*

      stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

      Usuń
  3. Super sprawa! Dobrze do tego pasuje też zestaw kosmetyków do wygrania w konkursie - http://bit.ly/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane :)
    Top w palmy US$ 4.37
    Crop top biały US$ 5.07
    Bluzka w paski US$ 5.76

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)