4.06.2012

Makijaże

Makijaże 
(kliknij w obrazek)

STRONA W BUDOWIE.

12 komentarzy:

  1. mój uczelniany makijaż wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowo-fioletowy bardzo odważny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie i tak najładniejszy róż z fioletem :) Lubię też połączenie żółtego z niebieskim, pomarańczowego z zielonym czy żółtego z pomarańczem - ale to są łączenia na powiece.. czyli cienie pół na pół :)

    Pozdrawiam
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kolejną fankę PLL witaj w klubie ! ;) Makijaże piękne, choć ja nie jestem zwolenniczką cieni to naprawdę mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. różowo fioletowy mi się podoba !
    - Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ślicze, szczególnie ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Letni różowo-fioletowo-błękitny makijaż najlepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/18/2013

    świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie :)) zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)