29.05.2014

Fuksja na usta!

Hej, dzisiaj recenzja kolejnego produkty se sklepu BPS, a mianowicie szminki. Jak możecie zaobserwować, dosyć regularnie kupuję kosmetyki ze strony BornPrettyStore.com Nie dawno zakończyłam z nimi współpracę w której przysyłali mi akcesoria i rzeczy do zdobienia paznokci. Mimo to, sama bardzo często, bez nawiązywania współpracy tam zamawiam i nie tylko kosmetyki ale także pędzle do makijażu o czym będziecie mogły przeczytać za jakiś czas. Dzisiaj post o szmince którą zamówiłam sobie razem z publikowaną na blogu paletą cieni. Pomadka jest w dosyć odważnym i mocnym kolorze po które raczej rzadziej sięgam ale lubię je mieć w swojej kosmetyczce.

Opakowanie szminki dosyć klasyczne. Czarne, wykonane z połyskującego oraz dosyć trwałego plastiku. Szata graficzna uboga, na opakowaniu widnieje tylko biały napis z nazwą firm. Literki w czasie używania nie zdzierają się. Pigmentacja szminki jest bardzo dobra co można zauważyć na swatchu. Kiedy wybierałam ten kolor, myślałam, że będzie on bardziej w padał w neonowy róż. Jest to natomiast fuksja, która wpada w dosyć mocny, ostry fiolet. Mimo to kolor bardzo mi odpowiada. Do tego formułą szminki jest bardzo przyjemna. Konsystencja jest kremowa ale bardzo lekka i delikatna. Do tego świetnie napigmentowana. Nadaje ustom ładny połysk, co wygląda trochę jakbyśmy miały mokre usta. Szminka nawilża usta i co ważne i niedkreśla suchych skórek. Nie wchodzi także w załamania ust. Misuem jest to że jest bardzo nietrwała. Bez jedzenia i picia wytrzymuje ok. godzinę, i to nie zawsze. Dodatkowo mocno się rozmazuje i migruje poza kontur ust, więc trzeba używać albo kolorowej, albo bezbarwnej konturówki. 




Ocena: 4/6
Cena:  3,50 $
PS. Na pierwszym zdjęciu co miałam poprzestawiane z balansem bieli w aparacie dlatego taki efekt. :(
A wy lubicie mocniejsze kolory na ustach? A może wolicie naturalne i bardziej stonowane kolory? 

9 komentarzy:

  1. Oj to kompletnie nie mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny , uwielbiam takie kolory :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie na ustach, ale ja nie lubię się w tak mocnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor - mój ulubiony tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fuksję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fuksję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/12/2014

    My brother recommended I might like this web site. He was totally right.
    This put up actually made my day. You can not consider simply how
    a lot time I had spent for this info! Thanks!

    Feel free to visit my web blog - Girokonto

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)