7.10.2018

Makijaż nową paletką MAkeup Revolution X Petra

Faza na kolorowe palety oficjalnie otwarty! :D Ostatnio w mojej kosmetyczce przybyło około czterech palet, które są mniej standardowych kolorach niż dotychczas. Sporo tam żółci, odcieni borda i zieleni. Przewijają się również cienie foliowe oraz prasowane pigmenty :D Dziś na pierwszy ogień idzie paletka od Makeup Rvolution X Petra LovelyHair. Jest to kolejna paletka, która powstała przez kolaborację firmy z blogerką. Kolory są przepiękne w palecie jak i na oku. Jeśli jesteście ciekawi czytajcie dalej
 
Pierwszy wspólny produkt marki Revolution i czeskiej blogerki! To paleta cieni do powiek Revolution by Petra, która powstała we współpracy z Petrą LovelyHair. Paleta zawiera 36 mocno napigmentowanych cieni do powiek. Znajdują się tu odcienie podstawowe, które można nałożyć na całą powiekę, ziemiste do makijażu smoky eyes i niezwykle popularne odcienie fioletu, które będą rządzić podczas nadchodzącej jesieni. Paletę uzupełniają imprezowe kolory, takie jak czerwony, żółty, pomarańczowy, różowy, czy turkusowy. Dzięki kombinacji matowych i błyszczących odcieni paleta umożliwi stworzenie delikatnego makijażu na dzień i wyrazistego na wieczór. W eleganckim czarnym futerale stanie się ona królową Twojej kosmetyczki.
  • 36 cieni do powiek w jednej palecie
  • wysoka zawartość pigmentu
  • łatwa aplikacja
  • duże możliwości i ogromna liczba kombinacji kolorów
  • miks matowych i błyszczących odcieni
  • miks ciepłych i zimnych odcieni
Paleta by Petra zawiera 36 cieni, zarówno matowych, perłowych jak i foliowych. Opakowanie różni się od dotychczasowych, ponieważ nie zawiera lusterka oraz jej opakowanie utrzymane jest w macie z błyszczącym napisem na wierzchu. Całość znajduje się w papierowym opakowaniu. Takie design paletki wygląda bardzo profesjonalnie. Super pomysłem było umieszczenie nazw poszczególnych cieni wewnątrz palety, a nie an foli, którą zazwyczaj gubiłam przy jednym z pierwszych użyć.
Po raz pierwszy Makeup Revolution wypuściło paletę w formie książki, gdzie cienie są pod obu stronach, zamiast lusterka. Całość została dobrze zaplanowana, ponieważ z jednej strony mam typowe ciepłe kolory, natomiast z drugiej wyłącznie chłodne kolory. Paleta jest bardzo uniwersalna. Można z nią stworzyć zarówno makijaż klasyczny, dzienny, jak i wieczorowe smoky czy kolorowy, artystyczny makijaż. Pigmentacja cieni jest rewelacyjna. Nawet jasne kolory świetnie prezentują się na oku i są widoczne przy pierwszej warstwie. Ich formułą w paletce jest nieco inna od dotychczasowych cieni w paletach MUR. Te są bardziej kremowe i miękkie, ale mimo to pylą się podczas aplikacji na pędzel. Jeśli chodzi o blendowanie to kolory bardzo ładnie się łączą. Widać to choćby przy kolorze Canarry i Candy Apple gdzie w połączeniu otrzymujemy na oku piękną głęboką pomarańcz. Cienie perłowe nakładane pędzlem czy to z włosiem naturalnym czy syntetycznym są ładnie widoczne na powiece i nie tracą na intensywności. Odcienie foliowe polecam nakładać palcem, ważne! -> Na suchej bazie wyglądają świetnie. Trwałość cienie jest bardzo dobra. NA bazie (u mnie korektor przypudrowany pudrem ryżowym) siedzą cały dzień aż do zmycia na swoim miejscu. Nie rolują się, anie nie blakną. Jestem bardzo zadowolona z tej palety. Można z niej na prawdę wiele wyciągnąć. Myślę, że niczym nie odbiega od Zoevy. Jeśli jesteście fankami takich kolorów lub dopiero zaczynacie przygodę z makijażem i macie już dość brązów to polecam tę paletę z całego serducha :)




29 komentarzy:

  1. Raczej nie dla mnie ;) Tej neutralnej strony nie wykorzystywałabym wcale, bo mam takich odcieni już miliony :D Bardziej ciekawią mnie dwa wypusty we współpracy z Soph :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, choć może jest odrobinę za dużo różu jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne odcienie, choć wydają mi się nieco bardziej na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się zniechęciłam do tych paletek bo za bardzo się osypują, bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne dosyć żywe kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż wyszedł piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie za jaskrawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kolory ! normalnie sztosik

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde musze ją miec, ale na razie jestem bez pieniędzy, więc trochę sobie poczekam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo polecam te produkty sa meeega !

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby moja żona nie odkryła tego bloga, bo pod choinką będą prezenty w postaci tu prezentowanych ciekawostek dla kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, paletka rewelacyjna! A jaki zabójczy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna paletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetne kolorki, można dużo makijaży zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne kolorki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używam takich kolorów ale efekt na zdjęciu jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)