2.03.2013

Mój KWC do skóry tłustej i mieszanej! Czyli Flos-Lek

Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła Antybakteryjnej Pianki do mycia twarzy firmy Flos-Lek z serii Anti Acne. Jest to seria dla osób mających cerę tłustą, mieszaną, skłonną do trądziku. Jeśli jesteście ciekawe jak pianka sprawdziła się u mnie, zapraszam do czytania recenzji.

Od producenta:
Systematycznie stosowana: - dokładnie i głęboko oczyszcza skórę - nie narusza bariery ochronnej skóry - pozostawia skórę napiętą i odświeżoną - przywraca naturalne pH skóry.
Czysta i odświeżona skóra.

Opakowanie:
To na prawdę wielka butla, bo mieszcząca aż 250 ml produktu. Wykonana jest z miękkiego plastiku o miłej dla oka szacie graficznej. Napisy i etykietka nie zdzierają się. Produkt ten jest bardzo higieniczny, ponieważ wydostajemy go za pomocą pompki, która jest bardzo praktyczna i dobrze zaprojektowana, ponieważ dozuje odpowiednią ilość produktu.

Konsystencja i zapach:
Pianka ma wygląd płyny, który po wstrząśnięciu zamienia się w delikatną i puszystą piankę.Zapach jest bardzo ładny. Delikatny, odświeżający. Wyraźnie czuć jakieś cytrusy.

Moja opinia:
Jak tylko mi się skończy, z pewnością sama ją sobie kupię. Moim zdaniem jest idealna dla cery mieszanej jak i tłustej. Opakowanie rewelacyjne. Bardzo higieniczne, dobrze zaprojektowane. Pompka nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu. Tak jak producent obiecuje, pianka dokładnie i głęboko oczyszcza skórę. Używam jej rano przed wyjściem do szkoły i nałożeniem kremu, podkładu itp. jak również wieczorem już po demakijażu. Świetnie radzi sobie z resztkami tuszu do rzęs, eyelinera czy podkładu. Po za tym pianka wysusza niedoskonałości których nie mam dużo ale jednak są. Nakładanie pianki to sama przyjemność. Jest taka delikatna i puszysta, a przy tym bardzo wydajna, ponieważ używam pół pompki i starcza mi to na całą twarz. Po zmyciu produktu z buzi skóra jest miękka, wygładzona, odświeżona i napięta bez uczucia ściągnięcia. Uważam też że reguluje wydzielanie sebum. Po użytkowaniu tej pianki nie zauważyłam żadnego podrażnienia czy uczulenia. Polecam ją wszystkim którzy mają podobne problemy z cerą do moich. Ja na pewno kupię ten produkt ponownie.

Ocena: 6/6  KWC 
Cena: 19,90 TU




10 komentarzy:

  1. To chyba cos dla mnie:-) w poniedzialek musze go poszukac:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno przypadkiem natrafiłam na kosmetyki Flos - Lek. Szukałam produktów do cery z problemami naczyniowymi. Kupiłam wtedy peeling enzymatyczny i delikatny tonik.

    Bardzo polubiłam te kosmetyki. A mam właśnie połączenie wrażliwej, naczyniowej cera z niestety tłustą. Nie radzę sobie z nią. Na pewno zainteresuję się tą pianką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna pianka.

    Ja polubiłam kosmetyki tej firmy, miałam już wazelinę do ust, którą serdecznie polecam i żel pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale to może być ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3/02/2013

    Flos-Lek jest fajny, lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo przydałby mi się taki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3/03/2013

    nie pogardziałabym nim w mojej kosemtyczce :)
    pozdrawiam malinową kolezankę i obserwuje !
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze lubiłam tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)