12.07.2012

Szampon hipoalergiczny Biały Jeleń

Hey ;] Dzisiaj przygotowałam dla wa recenzje szamponu do włosów Biały Jeleń. Jak pisze producent jest on  hipoalergiczny z dodatkiem bawełny, przeznaczony dla osób które mają wrażliwą skore. Dlaczego go kupiłam? Na pewno nie dla tego że mam wrażliwą skórę lecz dla tego że od kilku lat walczę z problemem jakim jest łupież. I uwierzcie mi próbowałam wszystkich szamponów przeciwłupieżowych zaczynając od head & shoulders, kolejno poprzez wszystkie inne marki i  kończywszy na nizoralu. Nic nie pomogło, więc  kied zobaczyłam ten hipoalergiczny szampon stwierdziłam że może mam jakąś alergię na jeden ze składników który jest w każdym szmponie i skusiłam się. Niestety to nie alergia.


Co pisze producent:
Zapewnia że:
Włosy będą nawilżone, będą się szybciej i łatwiej rozczesywać. Szampon doda im miękkości blasku i puszystości, oraz że nie szczypie w oczy.

Szampon jest przeznaczony dla suchych włosów jednak genialnie się sprawdza do włosów przetłuszczających się.Zawsze jak musiałam myć głowe co dwa dni tak ten czas wydłużył się do 4 a nawet 5 dni.

Co do rozczesywania po nim włosów, ogólnie ja mam włosy dość długie i naturalnie kręcone więc zawsze z tym miałam problem. Nie powiem że ten szampon uczynił jakieś cuda w rozczesywaniu ale na pewno pomógł.

Co do miękkości, blasku i puszystości włosów. Miękkość faktycznie jest wyczuwalna na włosach szczególnie na moich zniszczonych od prostowania końcówkach. Ale jeżeli chodzi o blask to nie zauważyłam jakiejś różnicy. A puszystość? Nie wiem bo od zawsze mam włosy puszyste ;]

Kolor, konsystencja i zapach szamponu: Kolor wpada w delikatną zieleń, jest prawie przezroczysty o delikatnym ale jednak bardzo ładnym zapachu. Jest bardzo rzadki prawie jak woda jednak w miarę wydajny

Cena: 6,29 zł. w zwykłym sklepiku kosmetycznym. W drogeriach się z nim nie spotkałam.


Ocena:4/6


4 komentarze:

  1. Jakoś nigdy nie mogłam się przełamać żeby go kupić, jednak po Twojej recenzji skuszę się na jego kupno. Mam nadzieje że u mnie też się sprawdzi tak jak u Ciebie bo mam podobne problemy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon nie do moich włosów - mam swój zaufany szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest drogi więc może warto spróbować... ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z tej firmy więc na pewno kiedyś go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)