22.07.2018

Zabłyśnij! Rozświetlacz w płynie od Makeup Revolution!

Rozświetlacze to produkty na które obecnie jest wielki bum. Trend wszechobecnego GLOW przyjął  się znakomicie począwszy od instagrama przez filmy na YT blogi aż po życie codzienne. Obecnie na mieście, w galerii czy restauracji można spotkać dziewczyny z pięknie zaznaczonymi szczytami kości policzkowych, które mienią się do słońca mocną taflą. Rozświetlacze prasowane, w kamieniu czy sypkie zastępują coraz częściej sticki oraz produkty w formie płynnej. I ja wpadłam w szał błysku i zaopatrzyłam się w Liquid Highliter od marki Makeup Revolution. Jeśli jesteście ciekawi tego cuda, jak się sprawdza, czytajcie dalej :)

Produkt idealnie sprawdzi się do konturowania metodą strobingu lub punktowego rozświetlania twarzy. Posiada niesamowicie napigmentowany błysk, dzięki czemu już mała ilość tego produktu pozwala na mocne rozświetlenie. 
Rozświetlacz jest w formie płynnej, a aplikuje się go za pomocą pipety. Jeśli chcesz uzyskać na skórze efekt glow, połącz swój ulubiony podkład z kroplą rozświetlacza. Produkt możesz aplikować za pomocą pędzla, gąbeczki lub za pomocą dłoni. Rozświetlacz nakładaj na kości jarzmowe, środek nosa, łuk kupidyna, łuk brwiowy, a także kąciki wewnętrzne oka. 
Marka Makeup Revolution wypuszcza coraz to nowsze, i lepsze pod względem jakości kosmetyki. Wiele z nich nie ma co ukrywać wzorowanych jest na innych zagranicznych, często drogich markach. Z tą firmą mam do czynienia od kiedy tylko weszła na rybek polski. Pierwszym produktem od nich były oczywiście słynne swego czasu czekoladki i flawless matte. Do tej firmy wracam zawsze z sentymentem, chyba dlatego, że były to moje pierwsze dobre jakościowo paletki. A teraz przechodząc już do bohatera tego postu...
Opakowanie tych rozświetlaczy bardzo mi się podoba. Wąska, wykonana z grubego szkła buteleczka w pięknym, mieniącym się kolorze złota.  Całość zaopatrzona w pepitkę o dziwo jest świetnej jakości. Nie jest plastikowa. Dobrze nabiera i dozuje produkt. Pojemność tego produktu to aż 18 ml.
Kolor jaki wybrałam to Champagne. Jest to prawdziwie szampański kolor, w odcieniach złota, z chłodnymi pigmentami.
Konsystencja jak sama nazwa mówi jest płynna, jednak nie do końca lejąca jak woda. Odrobinę tłusta formuła sprawia, że produkt super rozporwadza się po skórze oraz wtapia się w podkład. Sposoby jakie dotychczas testowałam to nakładanie go na podkład w postaci kropeczek i wklepanie ich gąbeczką. Tu otrzymujemy efekt prawdziwej, mieniącej się tafli. Błysk nie znika po przypudrowaniu. Trwałość jest jak najabrdziej na plus. Utrzymuje się na buzi cały dzień Produkt sprawdza się również nałożony na całą buzię, po czym aplikujemy podkład. Tam efekt to prawdziwe GLOW, jednak przy mojej cerze tłustej nie czułam się zbyt komfortowo aż w takim błysku. Jak pisałam wyżej, rozświetlacz ma delikatnie tłustą formułę, co świetnie sprawdzi się przy mieszaniu go z podkładem szczególnie tymi, które mają w sobie więcej fazy tłuszczowej.
Produkt jest bardzo wydajny. Kilka kropel na szczyt kości policzkowych daje piękny efekt mocnej tafli. Poza policzkami nakładam go na środek i koniuszek nosa, na łuk kupidyna, a nie raz w kącik wewnętrzny oka.

Podsumowując jest to jeden z lepszych produktów jakie stosowałam ostatnimi czasy do rozświetlania twarzy. Swój produkt zamówiłam na Iperfumy.pl Pojemność jaką otrzymujemy to 18 ml w cenie 30 zł. Biorąc pod uwagę wydajność jest to super cena. Jeśli szukacie czegoś co da wam piękny efekt tafli, i mocne rozświetlenie polecam skusić się na ten rozświetlacz.

Dajcie koniecznie znać czy znacie ten produkt. Napiszcie czego wy używacie do rozświetlania twarzy i czy podoba wam się trend wszechobecnego GLOW :)
Zapraszam na mój INSTAGRAM 

36 komentarzy:

  1. Ma przepiękny odcień może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie, zaciekawił mnie :D Myślę, że go przetestuję w najbliższym czasie :D
    Pozdrawiam
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ja wolę w kamieniu zdecydowanie.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ten nakładam jeszcze delikatnie pudrowy produkt. Efekt super :)

      Usuń
  4. Na razie mam sporo rozświetlaczy, ale ten też wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ma świetny odcień z chęcią bym wypróbowała
    obseruje

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/12/2018

    Today, while I was at work, my colusin stole my
    apple ipad and tested to see if iit can survive a 40 foot drop, just
    so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and shhe has 83 views.
    I know thbis is totally off topic but I had to share it with someone!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie testowałam rozświetlacza w takiej formule :)
    Chciałabym zaopatrzyć się w to cudeńko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta forma produktu jest super :) Polecam sprawdzić :)

      Usuń
  8. Używałam kiedyś rozswietlacza też w takiej wersji marki Bielenda, ale niestety nie sprawdził się u mnie. Być może ten przypadłby mi do gustu. Muszę go wypróbować. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja z Bielendy nie miałam nic z kolorówki póki co :)

      Usuń
  9. Anonimowy7/12/2018

    Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie. Nie "rozpuszcza" podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Produkt nie jest tłusty :) Fajnie się rozprowadza.

      Usuń
  11. Chyba się przeproszę z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny odcień, nie znam tej marki, ale się z nią chętnie zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam całą firmę MUR do testów :)

      Usuń
  13. Rzeczywiście rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą firmę :) może się skuszę

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten rozświetlacz i w sumie rzadko kiedy go używam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny. Lubie ta marke bo naprawde za fajna cene mozna kupic dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie wypróbowałam. najwyższy czas

    OdpowiedzUsuń
  18. Jagoda8/01/2018

    Mam uzywam polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy. Ta marka ma na prawdę bardzo fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  20. średnio lubię te w płynie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam nie narzekam, dobrze się nią operuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam w swojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny rozswietlacz. Już żadnego innego nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)