10.07.2018

Festiwalowy look

Dziś mam dla was propozycję festiwalowego, i tak naprawdę, banalnie prostego makijażu. Choć może nie wygląda jest na prawdę łatwy wykonaniu. Czym powinien charakteryzować się makijaż festiwalowy? Oczywiście mocnym akcentem na oczy, kolorem i/lub mnóstwem błyskotek. Blask i efekt glow jest bardzo pożądany w tym sezonie dlatego nie ma co się bać błysku. Co przygotowałam dla was? Makijaż wykonany dosłownie trzema cieniami, oraz pyłkami i dodatkami do zdobień paznokci. Zobaczcie jak wygląda całość!





Makijaż jest na prawdę bardzo łatwy. Użyte produkty zobaczycie na zdjęciu niżej :)

Na oczach główną rolę gra pomarańczowy cień z paletki My Secret Hot Color's nałożony w załamaniu oraz w kącikach wewnętrznym i zewnętrznym. Dla wzmocnienia efektu posłużyłam się odrobiną cienia czerwonego w kolorze 514. Górną granice pod brwią roztarłam żółtym cieniem nr 511.


Dalej środek powieki aż ponad załamanie pokryłam korektorem Fit Me (recenzja TU). Na to nałożyłam błyszczący cień wymieszany z drobnym pigmentem. Dalej narysowałam kreskę eyelinerem Pierre Rene (recenzja TU). Dokleiłam sztuczne rzęsy z aliexpres. Uwierzcie, że są to mega wygodne, miękki i lekkie rzęsy. Dodatkowo są na przezroczystym pasku przez co są mniej widoczne na linii rzęs. Rzęsy wytuszowałam tuszem Estee Lauder. Dolną powiekę podkreśliłam tym samym cieniem pomarańczowym oraz nałożyłam czarną kredkę na linię wodną. 



Na całą twarz nałożyłam podkład True Match w kolorze N1 (recenzja TU). Całość przypudrowałam pudrem Delia (recenzja TU). Pod powiekę dolną zaaplikowałam żel do brokatu Pierre Rene (recenzja TU). Na lepką warstwę nałożyłam kolorowe pieguski przeznaczone do stylizacji paznokci oraz efekt pixel. 




Dajcie znać jak wam się podoba :) Zapraszam również na mój INSTAGRAM.

14 komentarzy:

  1. Anonimowy7/06/2018

    Great article.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Te piegi na dolnej powiece wyglądają rewelacyjnie ;) Makijaż idealny na festiwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż śliczny! :) Pozdrawiam ;)
    patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham te cekiny! To jest tak piękne i mega przykuwa uwagę :D W sam raz na takie imprezy, gdzie jest dużo świateł a na początku słońca. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt super wygląda całość w blasku słonca :D

      Usuń
  5. Super makijaż :) wyglądasz jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi wrażenie :) oczy wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gabka2228/03/2018

    Wow jak slicznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)