14.10.2013

Klej do rzęs i powiek.

Dzisiaj recenzja klej do rzęs. Wielkimi krokami zbliża mi się półmetek i to z myślą o nim zakupiłam ten klej. Chciałam kupić taki zwykły u mnie w mieście jednak ceny co do jakości tych klejów były przerażające. Kiedy jeszcze współpracowałam ze sklepem internetowym BornPettyStore przeglądałam kleje do rzęs i końcu pokusiłam się na jeden z nich. produkt jaki wybrałam to Eye Charm, który jak się niedawno dowiedziałam służy nie tylko do sztucznych rzęs.

Opakowanie krótko mówiąc jest brzydkie i tandetne, mimo tego że dosyć trwałe w swoim wykonaniu. Mimo to nie podoba mi się. Szata graficzna uboga i prosta, jednak nie oceniam tutaj wyglądu zewnętrznego tylko jakość znajdującego się w środku produktu :) Dobrze pomyślane było dołączenie pędzelka takiego jak w eyelinerach. To znacznie ułatwia nakładanie kleju.

Klej o dziwo nie pachnie tak jak inne kleje. Oczywiście nie ma ładnego zapachu, ale nie śmierdzi tak jak kleje które wcześniej używałam. Jego konsystencja jest bardzo delikatna i średnio gęsta. Klej ma kolor biały, jednak po dwóch minutach zmienia kolor na przezroczysty i jest nie widoczny. 

Jest to bardzo dobry klej za nie wielkie pieniądze. Kosztuje 2,84$, jednak kupiłam go na promocji za 1,50$ Może zacznę od jego aplikacji. Ma świetny, bardzo precyzyjny i cienki pędzelek, taki jak w eyelinerach. To duży plus, ponieważ można dokładnie nałożyć klej na "pasek" rzęs nie brudząc się przy tym i nie martwiąc się że w jednym miejscu jest za dużo kleju a w drugim za mało. Inne kleje jakie miałam był w tubkach i często za dużo produktu wydostawało się z opakowania. Rzęsy na kleju trzymają się cały dzień bez poprawek. Łatwo jest też takie rzęsy usunąć. Sztuczne rzęsy można bardzo łatwo oczyścić z resztek kleju. Poza tym spełnia on jeszcze jedną funkcję. Na pewno znacie tasiemki do podnoszenia powiek. Tego kleju można również użyć w celu podniesienia załamania naszej opadającej powieki. Ja jednak tego nie próbowałam ale może kiedyś się skuszę. Poniżej zamieszczę filmik żebyście wiedziały dokładnie o co mi chodzi :). 






Ocena: 5/6
Cena: 2,84$ kod na 10% zniżki na cały asortyment

7 komentarzy:

  1. Nie używam sztucznych rzęs, więc tego kleju również nigdy nie stosowała :) Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi sie sztuczne rzęsy ale jakoś jeszcze sobie nie zakupiłam. Boję sie że odkleją mi sie w nieodpowiednim momencie...

    OdpowiedzUsuń
  3. za takie pieniądze, to świetnie ten klej wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wie czy się kiedyś zdecyduję na sztuczne rzęsy, pewnie bym sobie narobiła kuku;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam sztuczne rzęsy ,ale mam zespół trzęsących się rąk

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba bałabym się go użyć..

    OdpowiedzUsuń
  7. Już myślałam,że będzie o kleju do rzęs, który jest jakiś "lipny" i skleja też rzęsy, a tu takie pomysły! No, no... ;-D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)