23.06.2012

Mój domowy sposób na cere tłustą.

Na pewno wiele z was ma cerę tłustą lub mieszaną. Oznacza to dla nas, że w strefie T i nie tylko świecimy się jeszcze bardziej niż osoby o cerze normalnej. Próbowałam wielu maseczek z których byłam średnio zadowolona i wypróbowałam starą metodę na te problemy. 


Maseczka z ogórka. 


Zwykły ogórek wyjęty prosto z lodówki i pokrojony w plasterki  układamy na całej twarzy i czekamy 15-20 min. po czym zmywamy maseczkę ciepłą lub letnią wodą. Szybka, tania i łatwa maseczka która przy nakładaniu dwa do trzech razy w tygodniu daje świetny efekt. Maseczka ta ma działania nawilżające i wybielające, czyli kiedy mamy jakieś popękane naczynka jak ja możemy stosować tę maseczkę byle nie za często. 








Maseczka z marchewki:


Marchewkę ścieramy na tarce na drobnych oczkach, odciskami sok, żeby nam po buzi nie kapało. Nakładamy na twarz i czekamy 10-20 min. Maseczkę zmywamy wodą.
Maseczka przeznaczona do skóry tłustej. Maseczka lekko barwi skórę dając efekt opalenizny. Nie należy używać tej maseczki zbyt często ponieważ silnie wysusza skórę.






Sama robię sobie te maseczki, tą z marchewki tylko raz w tygodniu żeby nie stać się pomarańczowa ;] 




7 komentarzy:

  1. Faaaaaaaajne :) Wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ogórku na tłustą cerę słyszałam, lecz o marchewce nie;) musze wypróbować. A nie wiem czy probowałaś jeszcze maseczke z drożdży, u mnie się sprawdza, oraz maseczka ze zgniecionych pomidorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy w zyciu nie uzywalam tego typu maseczek, ale mysle, ze czas najwyzszy sprobowac :D wyprobuje ogorki :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję tej z ogórków :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo z ogórów mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo super, na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7/20/2013

    Ja też :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)