10.02.2018

Najpiękniejsze sukienki na wesela, studniówki, imprezy.

Dziś przedstawię wam sklep w którym się zakochałam. Promshopau.com - miejsce gdzie znajdziecie suknie ślubne i okolicznościowe na każdą uroczystość. W tym sklepie znajdziecie suknie chyba w każdym możliwym stylu : od retro, poprzez pin up, aż do romantycznych i zwiewnych, swobodnie opadających sukni greckich. Okres studniówkowy już za nami aczkolwiek warto pamiętać tę stronę. Ogromny wybór sukni balowych to idealne rozwiązanie dla kogoś kto w niedługim czasie wybiera się na wesele czy inną fajną okazję na której obowiązuje elegancki ubiór.

Osobiście zakochałam się w sukni którą możecie zobaczyć poniżej. Szeroki wybór rozmiarówki również tzw. "plus size" oraz ogromny wybór kolorów materiału sukienki.
Rozmiarówka w Promshopau jest ogromna - od standardowych europejskich rozmiarów od 32 do 46, po rozmiary plus size aż do 56 ! Za duże rozmiary są jednak dopłaty - to normalne, w naszych polskich salonach ślubnych również takie dopłaty występują. Szycie sukni w tym sklepie trwa zwykle od 9 do 12 dni, ale można wykupić sobie przyspieszoną usługę. 

W poszukiwaniu inspiracji w znalezieniu idealnej sukienki zachęcam was do zapoznania się z pozostałą ofertą sklepu PromShopau.com. Według mnie sukienki są przepiękne!A Wy, co o nich sądzicie?

4 komentarze:

  1. to ja się zdecydowanie muszę zapoznać z ich ofertą, bo szukam obecnie sukienki na wesele i nic fajnego nie mogę znaleźć. a jak już znajdę to oczywiście nie ma mojego rozmiaru. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne sukienki, ale ja preferuję zakupy ubraniowe w stacjonarnych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/12/2018

    Wow, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sukienki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, lub obserwacji. Dziękuję :)